Aan het werk als Orderplanner/Planner

Heb jij een talent voor plannen en ben jij diegene die zorgt voor de structuur binnen een team? Lees dan snel verder hoe je via ons aan de slag kunt als planner.

Wat doe je als Orderplanner/Planner?

Als orderplanner ben je bezig met het efficiënt plannen van orders en het coördineren van logistieke processen. Hierbij waarborg je de soepele en tijdige levering van producten aan klanten. Je zult werken in een dynamische omgeving waarin je moet anticiperen op veranderende behoeften en uitdagingen.

Algemeen takenpakket:

– Plannen van orders op basis van beschikbare voorraden, transportcapaciteit en klantaanvraag
– Monitoren van de voortgang van orders en tijdig inspelen op eventuele vertragingen
– Onderhouden van contact met klanten en het afstemmen van leveringsafspraken
– Zorgen voor een optimale voorraadbeheersing

* Sommige taken kunnen per werknemer verschillen. Dit is een overzicht van de meest voorkomende werkzaamheden binnen de functie.

Belangrijk om te weten!

– Opdrachtgevers vragen vaak om een MBO diploma in de richting van logistiek
– Voor deze functie is het belangrijk dat je probleemoplossend en stressbestendig bent
– Je bent goed in plannen en organiseren

 

Solliciteren doe je zo!

1Solliciteren

Past deze vacature perfect bij jou? Wacht dan niet met solliciteren, stuur je CV en motivatie naar de contactpersoon. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie!

2Contact

Op het moment dat de contactpersoon jou binnen de vacature vind passen neem hij contact op met jou en de opdrachtgever waarvoor de functie openstaat.

3Op gesprek

Zodra ze enthousiast over je zijn wordt je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. In dit gesprek neem je de gehele vacature door en kijken ze of je ook daadwerkelijk binnen de functie past.

4Contract tekenen

Zijn jullie vanuit beide kanten enthousiast dan kan er een contract worden getekend. Voordat deze getekend wordt, neem je deze met de opdrachtgever nog even door en bespreek je eventuele vragen.